Saturday, 6 July 2013

Teruja

salam photo salam.png
dan salam sejahtera

Tiada sesuatu yang diterujakan oleh seorang lelaki apabila mengatahui ia akan bakal menjadi seorang bapa. Termasuklah aku, bila dah tahu nak jadi ayah tu.. fuhhhh macam ada sesuatu masuk dalam diri. Macam tak percaya pun ada, tapi itulah hakikatnya. Maklumlah sebelum ni tengok kaum keluarga terdekat atau rakan-rakan je yang menimang cahaya mata, tapi bila dah kena pada diri sendiri baru tahu perasaan seorang lelaki bila nak jadi seorang ayah. Itulah rezeki yang tak terhingga Allah S.W.T berikan kepada hambanya. Amin.. Syukur Alhamdulillah..

Seusia 10 minggu 2 hari

Yang terbaru berusia 22 minggu

11 comments:

Teena Tna said...

tahniah! tiba2 saya pulak rasa teruja.

Norhasniza Khalid said...

wah.. tahniah yer.. mama dapat rasakan keseronokkan tu...

Firdaus Husain said...

@teena kawin laa cepat2 hehe

Firdaus Husain said...

@norhasniza tq :)

AiSyA LiEzA said...

seronok dgr kalau org nak khwn n nak dpt baby.. tahniah bro ^^ smga diredhaiNya sllu :)

Firdaus Husain said...

@aisya tq... amin... :)

liana sulaiman said...

taniah...

Firdaus Husain said...

@liana tq...

shalleyanna yana said...

tahniah,,wahh nampak kepala baby,,laki ke pempuan uh,,???alhamdulillah

siti ZAHARA said...

tahniah!! dah jadi swg ayah pn..=)
zara follow blog firdaus
jemputla nanti ke blog zara ye
http://sekuntumbungazara.blogspot.com
time kcih..=)

Amrish Singh said...


icc t20 world cup
icc t20 world cup 2016
icc t20 world cup 2016 live
icc t20 world cup 2016 live streaming
icc t20 world cup live
t20 world cup 2016
t20 world cup
t20 world cup 2016 live
t20 world cup 2016 live streaming
t20 world cup live

t20 world cup 2016 live streaming



icc t20 world cup
icc t20 world cup 2016
icc t20 world cup 2016 live
icc t20 world cup 2016 live streaming
icc t20 world cup live
t20 world cup 2016
t20 world cup
t20 world cup 2016 live
t20 world cup 2016 live streaming
t20 world cup live



IPL t20
IPL t20 2016
IPL t20 2016 live
IPL t20 2016 Live Streaming
IPL Live Streaming
IPL Live
IPL t20 2016 Streaming
IPL t20 live Streaming
IPL t20 live
IPL t20 live

Smart Phones India
Hindi Bollywood Lyrics
Rail PNR Status